July 3, 2015

"Lato Zielone"

baner wyzwania

Witajcie moi drodzy!

Dziś na moim blogu pojawia się rzecz nietypowa dla mnie, a mianowicie wyzwanie dla kreatywnych. Temat wybrałam aktualny, czyli Lato Zielone. Razem ze sklepem Sarafan.pl serdecznie zapraszamy wszystkich pasjonatów hand-made do udziału!



{ZASADY WYZWANIA}


1. Powinnaś/ powinieneś posiadać aktywnego bloga lub stronę na Facebooku.
2. Prace na wyzwanie:

  •  powinny być nowe, wcześniej niepublikowane,
  •  mogą być wykonane w dowolnej technice, z użyciem dowolnych materiałów,
  •  80% pracy to kolor zielony
3. Wpis na blogu lub fanpage powinien zawierać: link do tego postu i baner wyzwania z linkiem do strony: https://www.facebook.com/sarafanpl

4. Prace prosimy zgłaszać do 3 sierpnia 2015 r. pod tym postem (zostawiajcie linki do prac w InLinkz na dole:)

5. Każdy uczestnik może zgłosić 3 prace, Wasze dzieła mogą brać udział w 3 wyzwaniach łącznie.

6. Prace będą oceniane przez zespół sklepu Sarafan.pl. Autor najlepszej pracy zostanie nagrodzony bonem na zakupy o wartości 40 złotych. A prace, które zdobędą 2. i 3. miejsce dostaną przyjemną niespodzankę od autorki bloga - czyli ode mnie :)

Do roboty!

A tu moja inspiracja w postaci quillingowego monogramu.








7 comments:

  1. Kasiu, zrobiłaś to pięknie !!! Jesteś jak zawsze super dokładna. Mam nadzieję, że mi się uda wziąć udział w wyzwaniu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Choć swoim okiem widzę kilka "niedociągnięć", ale ok, nikomu o tym nie mówię :P
      No, i oczywiście zapraszamy do udziału! Ja w końcu musze do Artimeno się zgłosić! :)

      Delete
  2. Fabulous circles kate, whether this challenge is for international ppl too. i would love to participate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Sure, feel fre to enter the challenge!

      Delete
  3. Przepiękna praca! Widzę, że dużo swojego czasu w nią włożyłaś! Jest bardzo dokładnie i pięknie wykonana! :))

    ReplyDelete
  4. Kasiu! Twoja praca jest wykonana z perfekcją, świetna kompozycja kółek. Do końca nie wiedziałam czy wezmę udział w Wyzwaniu. Zdążyłam, bo coś mi w głowie zaświtało, zrobiłam i zgłaszam swoja pracę. Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawe kształty, wygląda dosyć fajnie. Dla mnie tak jak DNA.

    Mój blog: https://www.zdrow-med.pl/

    ReplyDelete